Silový trénink

Jak nabrat svalovou hmotu?

Pro získání svalové hmoty zajistěte:

  1. Dostatek výživy pro svaly
  2. Dostatek tréninkových dávek
  3. Dostatek regenerace


Výživa

Správná výživa je základem všech odvětví sportu. Při špatné výživě je sportovec brzy přetrénovaný, cití se unaveně a ztrácí motivaci.

Bílkovina

Je základním stavebním kamenem svalové buňky. Bílkoviny podporují narůst svalové hmoty a podílí se na efektivní regeneraci těla. Klíčovým ve výživě sportovce je dostatečný příjem kvalitních bílkovin.

Doporučujeme bíloviny (proteiny) PROTEINY (76-85% bílkoviny) nebo SYROVÁTKOVÉ PROTEINY (Whey Proteiny)

Denní příjem bílkovin:

Na 1kg tělesné váhy se zpravidla dávkuje 1,5g - 2g bílkoviny.

Nutriční tabulky netřeba rozepisovat, neboť jimi je internet přehlcen.

Dle typu jedince a druhu sportu se podává rozdílná gramáž (vzpěrač, atlet).

Pro zvýšení objemu před tréninkem a po tréninku můžeme doporučit BCAA.

Dále pro zvýšení celkového příjmu bílkovin je výborným přípravkem NOČNÍ PROTEIN, který se dávkuje před spaním.

Samozřejmě ho nedoporučujeme jedincům s redukcí hmotnosti.

Vynikajícím přípravkem pro spalování tuků je CARNITIN (např. v denní dávce 15g pro cca 80kg jedince).

Sacharidy

Sacharidy jsou zdrojem okamžité energie. V životě sportovce jsou jeho nedílnou součástí.

Podávají se 1,5h před tréninkem ve formě kvalitního sacharidového proteinu - GAINERY, nebo se dají nahradit banány, müsli tyčinkami apod. A dále se podávají ihned po tréninku pro okamžité doplnění energie.

Pouze kombinací kvalitního tréninku, vhodné výživy a odpočinku dosáhnete svého cíle.

 

Balíček pro nárust svalové hmoty 2

Hlavní strana Pro odbornou radu při nákupu volejte 702 270 065
Nákupní Košík 0 položek 0 Kč