Doprava zboží

ZPŮSOB DODÁNÍ ZBOŽÍ

  • Zboží, které je skladem, expedujeme do 1-3 pracovních dnů od obdržení objednávky a to prostřednictvím přepravní služby GLS obchodním balíkem s garantovaným dodáním do druhého dne od odeslání (u každého zboží je termín dodání přesně uveden prosím vždy se podívejte před objednáním zda je pro Vás taková lhůta vyhovující).
  • Zboží, které je označeno "do 48 hod", expedujeme do 2-5 pracovních dnů od obdržení objednávky a to prostřednictvím přepravní služby GLS.
  • Zboží bude doručeno na fakturační, případně doručovací adresu, je-li tato adresa zadána v objednávce.
  • O odeslání zboží je zákazník informován formou e-mailu, sms nebo telefonicky.
  • Doručení proběhne v pracovní dny v době obvyklé pracovní doby přepravní službou GLS na adresu uvedenou v objednávce.

 

DOPRAVA A PLATBY V ČR

  • Platba v ČR je možná dobírkou a převodem na účet, cena je závislá na velikosti objednávky a zjistíte ji pohledem na tabulku.

 

DOBÍRKA do 1000,- Kč 99,- Kč
  nad 1000,- Kč ZDARMA
BANKOVNÍ PŘEVOD do 1000,- Kč 69,- Kč
  nad 1000,- Kč ZDARMA

 

 POKYNY K PLATBĚ:

  • Číslo účtu: 2400454190/2010
  • Banka: Fio banka
  • Částka pro příkaz: Celková cena objednávky včetně dopravného
  • Variabilní symbol: Číslo objednávky

 

OSOBNÍ VYZVEDNUTÍ NA NAŠÍ POBOČCE:

Osobní vyzvednutí není nějak účtováno (zboží je na prodejně maximálně 7dní od potvrzení objednávky). Před vyzvednutím prosíme o zkontaktování tel. čísla 702 270 065
 

PŘEVZETÍ ZBOŽÍ

  • Zákazník nebo příjemce zboží má povinnost překontrolovat neporušenost obalu a zda zásilka nevykazuje zjevné znaky poškození.
  • Zákazník by měl ve svém vlastním zájmu překontrolovat správnost dodaného zboží a v případě nesrovnalostí ihned informovat provozovatele.

 

MOŽNOST VRÁCENÍ ZBOŽÍ BEZ UDÁNÍ DŮVODU

  • Zákazník má právo do 14 dnů od doručení zboží na jeho vrácení bez udání důvodu.
  • Po jeho doručení bude zákazníkovi zaslána částka odpovídající kupní ceně zaplacené za zboží na jím udané číslo bankovního účtu. Cena za poštovné se nevrací.

 

DORUČENÍ ZÁSILKY BALÍKOVOU SLUŽBOU GLS

GLS

  • Sledování zásilky (11ti místný kód) - GLS Track and Trace - Sledujte svůj balík online v kteroukoli dobu: jediné, co musíte udělat, je zadat jedno či vice čísel balíků. Informace Track and Trace zahrnují bližší údaje o stavu doručení a naposledy provedený krok.
  • GLS vám doručí zásilku do druhého pracovního dne. Když vás kurýr nezastihne doma, doručí vám ji GLS následující den.
  • Neztrácíte čas ve frontách
  • Zásilku máte pod kontrolou
      - O zásilce dostanete informace přes SMS/e-mail.
      - V den doručení obdržíte SMS/e-mail s orientačním časem doručení + telefonní kontakt na řidiče GLS.
  • Za dobírku můžete zaplatit v hotovosti nebo platební kartou.
  • Sledujte svou zásilku a spojte se s GLS www.gls-group.eu - Zákaznická linka: PO - PÁ 7:00 - 18:00, tel. +420 567 771 111.
  • Standardní doručení balíku - V ideálním případě je Vám balík dodán osobně. Vy pak svým podpisem potvrdíte, že doručení balíku proběhlo úspěšně a že jste balík převzali. Balík za Vás může převzít i jiný člen Vaší domácnosti.
  • Jestliže nikdo není doma - GLS se zeptá Vašich sousedů, jestli pro Vás balík mohou převzít. Jestliže žádný ze sousedů Váš balík převzít nemůže, GLS ho vrátí zpět do regionálního depa a v dalších pracovních dnech provede druhý a poté třetí pokus o doručení.
  • Oznámení o zásilce - Jestliže balík nelze doručit na uvedenou doručovací adresu, doručující řidič Vám zanechá oznámení o zásilce. To obsahuje důležité informace, jako je jméno souseda nebo telefonní číslo GLS.
  • Druhý a třetí pokus o doručení - Jestliže se první doručení nezdařilo, podnikne GLS další pokus o doručení. Pokud odesílatel pro tento balík aktivoval službu FlexDeliveryService, můžete pro další pokus o doručení vybírat z několika variant doručení. Pokud si žádnou možnost nevyberete, GLS automaticky provede druhý pokus o doručení na původní adresu. V případě, že je též neúspěšný, následuje třetí pokus.
  • Vybírat můžete z následujících možností:
      - Doručení na původně uvedenou adresu – Vy si vyberete den.
      - Doručení na jinou adresu nebo jinému příjemci dle Vaší volby.
      - Doručení balíku do GLS ParcelShopu dle Vaší volby. Balík zůstane v ParcelShopu a Vy si ho můžete vyzvednout v následujících pěti pracovních dnech. Nový pokus o doručení se neprovádí.
      - Souhlas s uložením. Řidič GLS může doručit Váš balík na Vámi určenou adresu, i když nikdo nebude doma.
      - Odmítnutí převzetí. Balík se vrací odesílateli.
      - Vyzvednutí balíku v GLS depu. Balík zůstává v depu a Vy si ho můžete vyzvednout do pěti dnů. Nový pokus o doručení se neprovádí.
  • Doručovací služby a přepravní časy - GLS jako poskytovatel doručovacích služeb dodává balíky v pracovních dnech od pondělí do pátku – v České Republice obvykle do 24 hodin. Tuto standardní doručovací dobu však nelze zaručit či garantovat. Balíky se přepravují po silnici a dopravní zácpy mohou vést ke zpožděním.
Hlavní strana Pro odbornou radu při nákupu volejte 702 270 065
Nákupní Košík 0 položek 0 Kč